Starea de bine se învață!

Suntem o avalanșă de emoții. Dar ce facem cu ele? Le conștientizăm? Cum le gestionăm? Putem învăța, nu este greu!

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

Asta au facut elevii din clasa a III-a A, prof. Pincovici Alina-Ivona și prof. Olteanu Maria. Au început cu definiția stării de bine, creată de elevi și confirmată prin prezentarea PPT. Au învățat apoi ce este EmotiMetrul și cum se folosește. Și-au scris numele pe post-it-uri și le-au așezat conform stării emoționale din acel moment. Apoi au primit brățări cu mesaje pozitive, încurajatoare, pe care le-au decupat și le-au pus la mână. De asemenea, au ales o apreciere, pentru starea lor de bine, din fâșiile cu aprecieri, care au considerat că a fost pusă acolo special pentru ei. Pe hol, în dreptul clasei, au fost atașate brioșe cu bomboane, cu mesajul care încuraja pe oricine să se servească: ”Ia o prăjitură cu fericire. E gratis!”

La finalul zilei, copiii și-au schimbat starea emoțională și au mutat post-it-ul cu numele, pe EmotiMetru, fără să îi îndemne cineva. A fost un prilej de a discuta stările emoționale, mai ales pe cele negative (de fapt, copiii aveau nevoie de mediere).Toți au fost foarte fericiți și au exprimat aceasta prin zâmbete și cuvinte.